Først gratulerer til Liv Marit og bror Tor Einar Grude, Sømna BK for flott sølv i NM Junior. Så ble det nesten topplassering igjen på Gerd Marit Harding og Helge Stanghelle som tok bronseplassen i NM-mixlag sammen med Ann Irene og Frank Bogen samt Ingrid Enberg og Jan Arne Heimdal. Laget fikk samme imp som sølvvinnerne, som vant på score. Vi gratulerer! Resultatene kan du lese her.
Kretslederen Tor Henriksen ønsker her alle spillere og alle i klubbledelsen hjertelig velkommen til en ny sesong.
Trykk på lenken til høyre for å se brevet hans.
Alle i ei pulje - resultat her:
Tone Torkelsen Svendsen vant sammen med makker Marianne Harding NM for damepar under Bridgefestivalen på Lillehammer. Paret vant med god margin til sølvjentene Gunn Helness - Helen Erichsen. Gratulerer!! Resultater:
Samtidig med damefinalen, ble NM for veteraner spilt. Nok en gang ble det gull til Nordbysjefen sammen med makker Egil Hansen. Egil Nerheim - Arne Gothi fra Sauda BK tok en fin åttendeplass i det 67 par store feltet. Resultater:
I lenken til høyre kan du finne alt om tidsfrister, betaling og alt annet av interesse når det gjelder KM lag, SM, NM klubber og bridgekurs.
Gjennom www.bridgeskolen.no kan du finne hvilke kurs som blir arrangert, og vi gjør spesielt oppmerksom på weekendkurs for begynnere 2. og 3. oktober 2010.
Dette blir sendt ut til alle klubblederne og til de av spillerne vi har mailadresser til, så hvis du ikke mottar dette på mail, kan dette henge sammen med at vi ikke har mailadressen din. Send den til tommy@bridgesenteret.no.
Vi gratulerer Marianne Harding som ble norgesmester for damer under Bridgefestivalen sammen med Tone Torkelsen Svendsen. Selv om Marianne ikke representerer Helgeland må vi kunne føye prestasjonen i rekken av triumfer for helgelendingene under årets festival. Her er resultatene fra NM Damer.
Jeg fikk på mandag vite at det ligger ute et opplæringsprogram til selvstudie for nybegynnere "Lær å spille bridge". Det kan være nyttig for alle som skal på kurs OG for de som av en eller annen grunn ikke kan gå på kurset. Her er internetadressen:
http://www.bridge.no/Laer-bridge/Laer-aa-spille-bridge-selvstudium
Lykke Til!
Årets parfinale er nettopp ferdigspilt og det ble ikke de gode resultatene som vi hadde i fjor, men allikevel greide Nils Kåre og Roar en fin 12 plass og John Hallvard og Tore en 20 plass. Dette betyr at de skaffet kretsen 2 ekstra plasser til neste års parfinale.
Videre gjorde Geir Moen og Odd Harald Sundet også en flott innsats med +158 og dette holdt til en 34 plass. Joar og Stig kom også på pluss med 104 og en 42 plass. Bente og Jørgen Petter ble nr. 79 av 86 par.
Ellers gjorde Kjell Ola Westgård og Jan Erik Lingjerde det bra i NM-Veteran med en flott 15 plass.
Mange turneringer i kretsens og forbundets regi har frister som går ut i løpet av de nærmeste ukene. Seriemesterskapet: ALLE lag må melde seg på til sin krets innen 25 september. Dette gjelder også lag i 1. - 3. div som må bekrefte plassen og laget sitt. NM klubber: Påmeldingsfrist 1. oktober. KM lag: Påmeldingsfrist 18. oktober Lykke til!
Trond Are Nitter fra Rubbestadneset vant torsdag 5. august IMPs across the field-konkurransen sammen med makker Jan Kristen Lutro fra Ålvik. 94 par deltok Gratulerer! Resultater:
« Forrige Neste » 1... 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 ...12019