Skien dominerte årets lagfinale med 4 av 6 lag.
Men vi gratulerer Lunde BK med Kretsmesterskapet for lag. På laget var Årmot, Ajer, Nygård og Danielsen. Skienslaget Jørstad hadde problemer med å stille lag og Arvid og Ivar ble hentet inn på dette laget. Rapportene tilsier at Notoddengutta spilte meget godt og de kom på 2 plass sammen med paret Jørstad/Jørstad ! Vi GRATULERER.
Resultliste ligger her
Referat fra klubbens styremøte nr. 3 - 2012 finner du her
Suveren seier til MiniGjelstad og Vetle med hele 71% og flere hav foran neste par. 16 par stilte.
I kveld gikk seieren til Harald Ulfsrød og Lars Mosby. Vi gratulerer.
Sammenlagt i April leder Svein Åstrøm og Flemming Johnsen.
Det ble idag veldig jevnt i toppen da det var 4 poeng fra 1 til 4 plass. De heldigste var Arild og Morten som vant med 1 poeng foran Kari og Halvor. Kai og Ove kom på 3 plass.
Generelt sett er jo bridgespillere opptatt av fotball, og for å få folk til neste mandag vil vi kun spille 21 spill denne kvelden på grunn av at mange vil se Man UTD skal vinne seriefinalen mot Man City.
Neste mandag er også siste kvelden før vi begynner med Sommerbridge. Så langt det er oppmøte, så spiller vi hele sommeren igjennom hver mandag Kl 18.00 ut August. VELKOMMEN
« Forrige Neste » 1... 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 ...12021