/var/fckeditor/bridgeno/file/PDF/publikasjoner/norsk%20bridge/2012/NB-2012-1.pdf
Torsdag 14. juni spilles det en såkalt Monradturnering. Alle par spiller i samme gruppe, men utregningssystemet gjør at en møter flest par på sitt eget spillenivå.
Alle er velkomne, medlem eller ikke, med makker eller uten, du er garantert å få spille. Litt servering blir det også. Trykk les mer for å se hele invitasjonen.
Turneringsoppsett uke 15 Tirsdag 11.00 BK Vest Formiddagsbridge med Undervisning. 18.30 BK Vest Klubbaften Onsdag 11.00 24 spill facitturnering 17.00 Miniseminar: bli bedre. 17.00 6. runde NM for klubblag: TopBridge BC 10 vs Drammen Arbeiderforening 18.00 BK Spiren Kveldsbarometer Torsdag 11.00 BK Vest Formiddagsbridge med undervisning 18.00 Pass BK Klubbaften 18.00 Sinsen BK / Østerdølenes BK Klubbaften 18.30 Bridgekameratene Klubbaften Fredag 11.00 BK Vest Formiddagsbridge
Søndag 16.00 BK Vest Søndagsbridge - 27 spill (9 runder a 3 spill)
Mandag 2-4-12 RH Lund - CJ Knutsen 77 V Ballestad - SK Pedersen 75 F Lindland - T Gletne 71 A Reppen - ME Thorsen 61 T Sommerseth - KB Ballestad 60 M Skree - E Johannesen 60 K Sommerseth - TD Thorsen 51 G Ubostad - P Knutsen 51
Johnny Åsen og Johannes Pedersen vant spillekvelden i Myre BK tirsdag 27. mars. På andreplass kom Ulf Lien og Hassan Karlsen, mens det ble delt tredjeplass mellom Erling Berg og Geir Steffensen, og Ivar Høidahl og Jarle Hammer. Ni par deltok. Se les mer for resultatliste og sammenlagtstilling. På bildet til venstre er Erling Berg fra paret som delte 3. plassen.
Med mange hyggelige "utenbys" spillere var vi 7 bord ikveld. Thorbjørn og Jan Erik tok tidlig ledelsen og bare økte etterhvert. De kom et hav foran Halvor kåsane og Kjell Dalen. Langt bak de kom resten av oss....Grattis med overbevisende pallplasser!! Dette var siste kveld av 4. Sammenlagten vant Morten og Arild foran Gunnar og Erik. Kai og Ove kom på 3 plass. Det har seg slik at vi har en regel om at man må spille 50% med samme makker for å komme på sammenlagtlisten, derfor faller Thorbjørn ut fra denne(spilt med 3 forskjellige)
Neste mandag er det PÅSKECUP. Den starter KLOKKEN 16.00, så møt tidlig opp !
Her er noen spill der jeg "spilte"
Det arrangereres Påskecup på Kulturhuset, Jevnaker Skjærtorsdag kl 1500, påmelding ved start.
Referat frå Årsmøtet:
« Forrige Neste » 1... 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 ...12021