Kåre Dybdahl - Svein Nordby vant klart, foran Svend Dybdahl - Alf Garseg, men spurtene Hans Home og Aril Mysen klarte siste pallplass. Til tirsdag er siste kvelden i klubbmesterskapet. Lykke til alle sammen.
Resultater tirsdag
Vi gratulerer Thor Kjennbakken og Inger Opsund i kveld.
Klubben vår er videre til 5. runde i NM ved at Kolbotn BK ble slått i 4. runde. Knut Kjærnsrød har skrevet om kampen og referert et spill
Resultater fra Seriemesterskapet, artikkel fra Knut Kjærnsrød her
Geir og Ole har tatt ledelsen i A, mens Rolf og Kjell leder i B.
Vi har valgt å dele resultatlisten i to puljer. Et par rykker opp og et par rykker ned etter hver turnering
Sist tirsdag ble det avholdt et styremøte i klubben, og referatet vedlegges her
Vi minner om årsmøtet som holdes 20. mars. Innkalling sendes ut og vil bli publisert på denne hjemmesiden vår.
9 bord og god gang!
Delt førsteplass i kveld: John Helge og Tommy, og Geir og Eli. Ivar og Reinert tok siste pallplass.
Heldiggriser: Bodil og Bjørn
Bodil hadde med deilige boller med krem og syltetøy. MMMMMMMMMMM. Og de var gratis!
Det blir spurtpremier, heldiggrisenpremie, gratis lodd og noe godt i kafeen neste gang. Det er bare å begynne å glede seg....
Sigbjørn sitt flotte utspill eller Per Johan sin elendige spilleføring
« Forrige Neste » 1... 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 ...12020