Maraton turneringen KM Lag er endelig ferdig. Vårt lag i A-Pulja kjempet om en sølvmedalje, og gjorde jobben sin med 25-1 i ren utklassing. Desverre så fikk vi ikke noe hjemp av Sarpsborg BK2. De trengte kun å score 7 VP mot Moss2, seier 25-5 for Moss, og gratulerer Askin med gull, Moss med sølv, og Kolbotn med bronsje. Vi har helt klart befestet posisjonen som en av kretsen beste lag.
I b-pulja så hadde laget vårt en minimal mulighet til å holde plassen og 16-14 seier var ikke nok og 9 plass av 10 lag.
I C-Pulja så hadde ikke Kolbotn BK5 helt dagen, men til tross for tap, så vant de pulja(Basis på laget har vært Knut, Torill, Tom og Truls), med enkelte gjestespillere. Kolbotn BK 4 vant klart innbyrdes kampen mot Kolbotn BK7 og rykket opp til 2 plass. (Stig Arne, Egil Finstad, Bjørn og Bente). Jansens med mange spillere har helt fra første runde ligget i toppen, og hadde overkommelig motstand mot Nesodden BK5. Et overraskende 6-24 tap, og med Kambo seier så holdt ikke opprykksdrømmen. Litt trist. .
Klar seier til Lars Erik og Per Arild denne kvelden med 13 par til start. Bjarne og Andreas tok 2-plassen foran Per og Leif Otto! Hyggelig at det øker litt i bordantallet. Kveldens resultater ser du her. Vi miner om åpent KM mix som arrangeres på Kolbotn søndag 4. mars, og KM for par som arrangeres lørdag og søndag 17 og 18 mars i Greåker. Påmelding til begge turneringene på NBF data.
Geir Austad og Svein Skarpenes vant med små marginer tirsdagens klubbspilling. Geir har siden sommeren vært samboer med Kirsti Rom, og familieforøkelsen kommer allerede i mai. Kirsti begynte å spille bridge etter at hun flyttet til Flekkefjord, og sammen kommer de nok til å bli et godt mixpar med tid og stunder.
Resultatene fra klubbspillingen finner du øverst under resultater.
KBK med Bjarne, Ole Johnny, Øyvind og Arnt vant 4. divisjon for lag.
Vant knepent foran Møstknektene :)
1. og 2. divisjon spilles i Trondheim i helgen.
Vest Agder har 1. lag i 1. divisjon og 2 lag i 2. divisjon avdeling A.
Det sendes fra kampene i 1 divisjon på BBO start lørdag klokken 0930 og søndag klokken 0900.
Les mer her
Les også om våres verdensenere som skal i aksjon
Tor Helness i Finansavisen
Martin Andreassen i Nettavisen
Boye i Avisen Agder
Rene og Herman gjorde comeback mandag 14/2.
De vant !!!!! :)
Trykk mer for å se hele listen.
I helga spilles andre (og siste) helg i årets 1. divisjon, og Agder har en artikkkel om dette. Boye er den eneste Flekkefjordsspilleren som deltar, for anledningen som representant for Nord-Trøndelag.
Boye ligger i grei posisjon på andreplass, ikke langt bak lederne fra Vestfold, og målet er selvsagt å vinne.
BBO vil ha overføringer fra turneringen hele helga, og for de som er interessert i å bakspille bridge kan dette anbefales på det varmeste!
Artikkelen i Agder er ført i pennen av et annet klubbmedlem, Marianne Harding, og kan leses her.
Svar til: Oppdatering av allerede publiserte resultater på hjemmesida
var/fckeditor/nbfhedopp/file/Resultater/KM%20mix%202012-01-29%20-%20sluttresultat.pdf
« Forrige Neste » 1... 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 ...12020