Ingen endring i tetbildet, men der er fortsatt muligheter for de som kommer etter
Siste kveld av vintercupen ble vunnet ganske klart av Eivind og Ivar. Disse gutta ledet stort hele kvelden og vant fortjent. Dagens 2 plass gikk til Tom og Kai som har parret seg.
Sammenlagten klarte utrolig nok Morten og Arild å karre seg til 1. plassen rett foran Ivar og Eivind. Regelen er slik at for å få en plass på sammenlagten må man ha spilt med samme makker 3 ganger, det har ikke Morten K, så derfor rykker Bjørn og Per johan opp på 3 plassen sammenlagt. Hipp Hipp Hurra til disse gutta....
Neste mandag er det satt opp en kveldsturnering. Styret vil komme med forslag til terminliste til neste mandag.
Personlig blir jeg ganske redd for meg selv mens jeg spiller bridge....utrolige ting skjer av og til...
Are og John Helge til topps!
Andreplassen ble delt mellom Per og Lars David, og Jan M. og Jan Erik.
Nummer tre ble Jan Erik og Jan M.
Heldiggriser ble Geir og Eli
Spurtpremier var det og!
Erik og Helge tok en flott seier. Olav Inge og Knut Olaf ble nr. 2, mens Ragnar og Bjørn ble nr. 3.
Det var elles ein svært jamn kveld.
Daniel spelte singel og oppnådde 42,26 %.
Til helga dreg Haug,Hansen, Nitter,Lutro, Andersbakken og Fyrun til Værnes for å kjempa
om opprykk til 1.div!
Avgjorde på siste bordet. Svein og Trygve tok sterkt innpå att i samandraget.
Asker-laget i 3. divisjon sto nærmest opp fra de døde andre helg av divisjonsspillingen og avanserte fra en desidert sisteplass til en trygg 6. plass. Laget bestod av følgende spillere: Follestad, Olafsen, Hoel, Amundsen, Førde, Skretting og Urholt. Resultatoversikt finner du her>>>>.
Olav har referert et godt spill av Roger som du kan se ved å trykke "les mer...".
« Forrige Neste » 1... 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 ...12020