Vi vil i høst/vinter prøve å holde et kurs som bygger videre på begynnerkurset. Det blir ikke mye nytt stoff, mest repetisjon.
Kurset kan også være aktuelt for de som har spilt bridge tidligere, også nylig, men som føler behov for å lære mer om meldinger/meldesystem.
Kurset vil foregå i forkant av klubbspillingen på torsdager, fra kl.17.30 - 19.00.
Vi håper at kursdeltagere blir med i klubben fra kl.19, men dette er valgfritt, må gjerne observere til å begynne med, for så å bli med etter hvert, kanskje?
Er det interesse for begynnerkurs, så får vi sikkert til det også, men begynnerkurs er ikke planlagt denne sesongen.
Paret fikk en kjempescore siste kveld og rykket opp fra en ellevte plass til klar seier. Sillingen for de beste ble:
For fullstendig liste trykk "les mer...".
Sammenlagtstillingen for denne og alle andre av våre turneringer finnes også ved å gå til "Turnereringer" --> "Sammenlagt" --> "Interne turneringer 2012".
« Forrige Neste » 1... 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 ...12020