Det ble knepent tap i første kamp i NFL.
Det var litt dårlig oppmøte denne gangen. Kun 12 bord i tillegg til 1 bord som spilte NM kamp. Jan og Lars Erik var klare vinnere, foran Knut og Bjørn. Per og Eva fikk 3 plassen. Geir og Olav spurtet sterkt, med +15 og +23 i de siste 2 rundene, og kom opp på 4 plassen.
I NM kampen mellom Kolbotn BK3 og Topbridge BK8(Gjermund Rekstad - Lasse Aaseng - Steffen Fredrik Simonsen - Erik Berg). Dette laget var 2 hakk bedre enn våre. Det var jo ikke forventninger om seier her. Resultatet ble 1-25. Idag så spilles 3 runde i KM. Lykke til for alle våre 8 lag.
Vi inviterer til bridgekurs "Spill Bridge 2" som er trinn2 av 4 i den nye kurspakken til NBF. Ta nærmere kontakt med Vidar på sundvidar@gmail.com eller på telefon 47 33 29 01 for nærmere informasjon. Kursstart torsdag 25. oktober kl 18.30 hos Vidar i Granbakken 15B. Dersom det viser seg at det blir for mange påmeldte slik at det ikker er plass må vi kaste oss rundt for å finne et annet alternativ.
KM Mix 2012 ble vunnet av Kristine Breivik og Tor Magnus Lien. Nr 2 ble Anne Mørch og Sven-Olai Høyland. PÅ tredjeplass kom Lisbeth Glærum og Atle Seim
Fullstendig resultatliste her
Når soye tar seg en middagskvil er formen bedre og vi unngår 8.plasser.
På fredag kl. 19.00 holder FX Securities en presentasjon på Thon hotellet av ca. en times varighet. Presentasjonen vil inneholde en markedsoppdatering med fokus på trender og muligheter, samt en presentasjon av FX Securities produkter og tjenester. Det vil være anledning til å stille spørsmål.
På lørdag og søndag vil det være en ubemannet stand med informasjon og kontaktdetaljer i spillerlokalene.
Åpent Namsosmesterskap 2012 over 3 kvelder - Alle kvelder gjelder
Sluttresultat etter 3 kvelder (88 spill) 9.10.2012
Sigbjørn og Johan - de glade vinnere!
« Forrige Neste » 1... 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 ...12020