Forsiden
Tips Login
Bridgekrets.com
  • Kretser
  • Siste nytt
  • Om bridgekrets.no
  • Medlemmer
  • Redigering
  • Sponsorer
  • Hjelp

Avansert søk


Søk etter "" ga 120199 treff

NM-lag 2012 - Tid for påmelding

14.09.2011

Frist for påmelding til årets NM for lag er 1. oktober. Det er nye regler for de to første rundene, der tre lag gjennomføres seriespill og de med best VP går videre til 3. runde sammen med de beste toerne. Dette kan du lese mer om her.

Påmelding gjør dere på BTS, og øverst i høyre hjørne av skjermbildet er det en grønn knapp der det står "meld meg på". Da kommer du inn i en veiviser og får regstrert laget ditt.

BK Grand er en stor klubb i norsk sammenheng og vi bør ha som målsetting å ha minimum 5 lag påmeldt til NM. For de av dere som er interessert i å spille på lag, men ikke har lagkamerater, send oss en mail på bkgrand@bkgrand.com så skal vi organsiere det slik at vi får med flest mulig.

Ikke vent til siste dag, ta kontakt med potensielle lagkamerater og meld dere på. I NM-lag er det også masse forbundspoeng og kjempe om.

NM-lag 2012 - Tid for påmelding

Jubileumsturnering i Kvinesdal

08.09.2011

Kvinesdal BK er i full gang igjen etter noen års pause, med spilling på onsdager om noen er interessert. I helga avholdt de 40-års jubileumsturnering på Utsikten med 25 par.

Jubileumsturnering i Kvinesdal

Les mer...

13. sep

Nyheter

SM og NM - Nytt opplegg for NM-lag

14.09.2011

Under SM i toppmenyen skal ligge der du treng vite om SM 2011/12. Det ligg an til å gå bedre i år enn i fjor sidan det skal godt gjerast å gjere det dårlegare for kretsens lag. Kretsen har mange gode bridgespelarar og det bør vise igjen i seriemesterskapet.

Merk at startkontingenten er blitt auka av forbundet. Dei nye kontingentane:

 

SM    
1. divisjon: kr 750,00 pr. spiller pr. helg
2. divisjon: kr 600,00 pr. spiller pr. helg
3. divisjon: kr 450,00 pr. spiller pr. helg
4. divisjon: kr 2 400,00 pr. lag
 
 
Fristen er 10/10-2011 for innbetaling i 1-3 divisjon
 
Lagkapt. skal betale inn for heile laget samla til kasseraren i kretsen og merke innbetalinga med lagnamn. 
I 4 div er betalingsfristen 1/11-2011
 
Når det gjeld NM-lag så vert det ein vri for runde 1 og 2. Istadenfor desse rundande vert det trelagsseriar der vinnarane og dei beste toarane går vidare. Les om det her.

SM og NM - Nytt opplegg for NM-lag

Terminliste

29/8

Vedtekter

14.09.2010

Vedtekter, oppdatert i juni 2022.

Vedtekter

Medlemmer

Klubbinfo

Æresmedlemmer

14.09.2009

Bilder av æresmedlemmene

Æresmedlemmer

Les mer...

« Forrige Neste » 1... 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 ...12020



Levert av Digimaker AS Forslag til forbedringer