Forsiden
Tips Login
Bridgekrets.com
  • Kretser
  • Siste nytt
  • Om bridgekrets.no
  • Medlemmer
  • Redigering
  • Sponsorer
  • Hjelp

Avansert søk


Søk etter "" ga 120191 treff

2010

http://nbfdata.bridge.no/Turnering/default.asp?Fil=1052BS2010A

Matservering

Restaurant



- Lørdag - Enkel middagsrett kr 190 ,-

- Lørdag - lunsj kr 190,-


Det vil være kiosk ved baren som de foregående år.

Bonger til lunsj må kjøpes i kiosken før kl 13.00.

Bonger til middag må kjøpes i kiosken før kl 16.00

 

Velkomstturneringen

Lunch and dinner

 

Restaurant



- Saturday Simple dinner plate NOK 190,- 

- Saturday Lunch NOK 190,- 

It will be possible to buy some food from the kiosk outside the playing area.

 

Årstall

Invitasjon til Storturnering i Bergen

16.12.2010

Jeg har fått invitasjoner til Storturterningen i Bergen. Dette er kanskje den turneringen i Norge med høyest nivå. Det spilles i flere puljer, så det skal være et tilbud til alle nivåer.
Turneringen har fått seg en stor sponsor og heter i år Ragn-Sells Internasjonale Storturnering. Se under for invitasjoner

INVITASJON

Invitasjon til Storturnering i Bergen

2010

/var/fckeditor/storturneringen/file/Arkiv/Gamle%20resultater/Auksjonsturneringen/sluttres-velkomst1.pdf

BK Grand 2 spiller mot Vestnes BK 20.12.

16.12.2010

De siste rapporter fra Jon Terje, samt det vi kan lese av informasjon på Vestnes BK sin hjemmeside, går ut på at mandag den 20.12 så går kanskje den kampen som var mest åpen av NM-kampene i 2. runde lokalt. Slaget skal stå i Vestnes BK sine lokaler og kampen starter klokka 17.30. Dette må utvilsomt være spesielt for to av BK Grands deltakere, som spiller mot moderklubben, dersom de skal spille.

Hvem som spiller for Grand har vi ikke fått noe informasjon om enda, de er 6 mann på laget. På Vestneslaget er det etter hva vi kan finne ut på BTS; Gunnar Ødegård, Torbjøn Amdam, Bjørn Syversen og Hallvar Helset som skal representere klubben. Gunnar og Torbjørn gjorde det for øvrig skarpt i torsdagspuljen i det nasjonale Mestertreffen. Der ble de nr 5 med 1800 poeng, slett ikke værst.

Vi er selvfølgelig patrioter og holder en knapp på våre egne og ønsker dem lykke til!

BK Grand 2 spiller mot Vestnes BK 20.12.

Det skjer i Bergen

2010

« Forrige Neste » 1... 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 ...12020



Levert av Digimaker AS Forslag til forbedringer