Side 1 - Side 2 - Hele artikkelen fra Norsk Bridge nr.3 - 2010 skrevet av Vegard Brekke.
Ranik Halles pris for 2009 ble tildelt Tore Mortensen. Prisen er et samarbeid mellom Aftenposten, NBP og NBF. Prisen tildeles personer som har gjort et særskilt stykke arbeid for bridge i norske medier, og prisen for 2009 gikk altså til Tore Mortensen. Ranik Halles pris er den høyeste utmerkelsen en norsk bridgejournalist kan motta. Norsk Bridgepresse gratulerer Tore Mortensen med den høyst velfortjente prisen.
Hele 16 bord denne kvelden. Det begynner å bli trangt. Det er jo bare et luksusproblem. Jørgen orienterte først om sponsoravtalen og hva firmaet Inoventio (http://www.inventio.no) står for, Deretter så var det utdeling av vin til de 2 som har knekt stoler. Jeg vil oppfordre alle medlemmer til å ikke knekke de nye stolene, Det blir ikke nødvendigvis vin for det.
I spillingen så var det jevnt i toppen, og flere hadde muligheten til å vinne, Odd Arne og Arild vant foran Arne og Øyvind, rett bak som kom Bjørn og Knut, Jon Inge og Frode (Solberg) har begynt å stabilisere seg i toppen, og de fikk en 4 plass. Resultatlisten, Sanna og Liv fikk en velfortjent premie som beste B-par.
I morgen så er det kretsrunde. Den 7 av totalt 9. Dette blir spennende. Lykke til,
http://nbfdata.bridge.no/Turnering/default.asp?Fil=travbridge2010
Harald Bastiansen/Frank Ove Sandvik vann A,
Otto Sæterdal/Arne Birger Nævdal vann B
Resultat A-pulje her, B-puje her
http://nbfdata.bridge.no/Turnering/default.asp?Fil=nbfhedoppkmlag2010
http://nbfdata.bridge.no/Turnering/default.asp?Fil=nbfhedoppkmsingel2010
Vi kan glede alle våre deltagerene med at vi også i år som eneste bridgeturnering i Norge og i samarbeid med Kavli kan tilby SKYR yoghurt til alle som ønsker det!
« Forrige Neste » 1... 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 ...12020