Søndag 9. januar braker Grand 1 og 3 sammen til internoppgjør i 3. runde NM. Kampen skal spilles på Skodje i Tommys nyoppussede hus omtrent klokka 16.
Hallgeir informerer om at Grand 2 skal spille lørdag klokka 09.30 mot Molde 2 på bridgehuset.
Geir-Antix, Tommy og Petter gikk videre til tredjerunde etter seier 124-58 over Haramsøy 1.
Etter halvspilt var det ganske jevnt, 44-42 til BK Grand, men i 2. halvrunde ble det 80-16 og en ganske komfortabel seier. Peto dukket opp med penn og papir og kanskje dukker det opp noen blemmer eller godspill i avisen fremover. Det var en del spill der man måtte være aktuell og i ett av disse var det akkurat det Tommy var.....
Du sitter Syd og hører meldingsforløpet:
Du skal spille ut og ser ned på følgende "soldater" på neven?
Hva spiller du ut? Bestem deg for fortsettelsen før du trykker deg videre....
Kolbotn BK avholder sitt årsmøte tirsdag 18. Januar 2011 kl 17:45. Lever forslag til behandling/avstemming på årmøtet. Forslagene bes leveres på mail til Kolbotnbk@hotmail.com eller skriftelig til Einar Knutsen. Dette innen 11. Januar. Eventuelle forslag til personer i styret, leveres med begrunnelse til valgkomitee leder Per Georg Andersen. Se Agende under Les mer. Dokumentasjon blir sendt med mail.
Mange vil sikkert ikke få tid til middag, det vil derfor bli servert pizza(1 pr. bord). Ingen turneringsavgift for spilling under årsmøtet.
MP-treff:
I desember er det duket for MP-treff og vi vet at den 9. desember så er det MP-treff på Vestnes.
Poenghøsten:
BK Grand arrangerer dette den 20. desember.
Juleturneringer:
Det arrangeres juleturneringer i BK Grand (både singel og par), Molde og Aukra. Les invitasjonene og meld deg på her.
I tillegg informerer Ottar Frode Austnes om at det blir julebridge på Haramsøya også. Vi kommer tilbake med dato og innbydelse så snart vi har dette.
Harstad S&BK vant en fortjent seier over Vadsø BK 1 torsdags kveld. Harstadlaget ledet med 37 imp i halvtid og økte med ytterligere 3 imp i 2 halvrunde, sluttresultatet ble 51-91.
Vi ønsker Harstad S&BK lykke til i 4. runde! (så sant dem ikke møter Vadsø BK 2 i neste runde) Vadsø BK må nå håpe på at Vadsø BK 2 vinner sin kamp borte mot Sørreisa for å få ett lag videre til 4. runde.
Logo i venstremargen på alle sider
Hvis du ønsker en logo i venstremargen på alle Vadsø BK sine sider vil du kunne linke direkte til din egen side på nett. Prisen for dette er kr. 2500,- og inkluderer plass i innbydelsen til Vadsø Turneringen som spilles i oktober og har ett års varighet fra kontrakten er signert.
HER finner du startlisten til årets turnering.
Da er mesterpuljen til årets Storturnering klar og under LES MER finner du de 52 parene som får spille. Vi har snakket med flere av de andre parene som ikke fikk plass i år, noen fikk vi ikke tak i. Men disse er satt opp på reserveplasser og trekker noen seg vil disse parene bli tilbudt ledige plasser etter rangering som vi ikke offentliggjør. Parene kan selvsagt få vite hvilken plass de har på reservelisten om så ønskes.
Juryen har bestått av: Harald Skjæran - Marianne Harding - Sten Bjertnes
Den nye kretsmesteren i KM-singel heiter nå Egil Magne Sporsem frå Aukra. Han suste opp på øverste plass på seierspallen i siste runde. På andreplass kom Steinar Ekren frå Sunndalsøra. Tredjeplass til Kristen Midtlid frå BK Grand.
Resultatliste her,
Bilete ligg her.
Eit spel frå turneringa ligg her.
« Forrige Neste » 1... 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 ...12020